Agil produktägare till Pensionsmyndigheten – Offert skickad till kund.

By 5 februari, 2020 februari 19th, 2020 Data/IT
Roll Övrig
 Kompetensområde Data/IT
 Startdatum 2020-02-10
 Slutdatum 2021-01-30
 Omfattning 100%
 Ort Stockholm
Land Sweden
 Sista svarsdatum 2020-02-06 (Offerter kommer att behandlas löpande)
 Kontaktperson Ellinor Jakobsson (cv@keyman.se)
 Referens nr 1785405
Övergripande uppdragsbeskrivning

Vi söker nu en Agil produktägare till Pensionsmyndigheten.

Uppdraget omfattar:
Uppdraget innebär att vara agil produktägare/product owner i vårt första agila releasetåg som de närmsta åren kommer att fokusera på att implementera den nya pensionsöverenskommelsen.

Skallkrav

Erfarenhet av lean-agilt arbetssätt i minst 5 år
Erfarenhet som Product Owner i minst 3 år de senaste 5 åren
Kunskap och erfarenhet av mjukvaruutveckling
Uppdragsavtalet från KeyMan måste tecknas direkt med det bolag konsulten är anställd i (inget annat tillåts av PM)

Börkrav

Arbetat med kravställning i systemutveckling inom område pension eller motsvarande i minst 5 år
Erfarenhet av att arbeta med förvaltning av IT system under minst 2 år
Erfarenhet av att arbeta inom offentlig sektor i minst 3 år
Erfarenhet av att jobba som projektledare eller förvaltningsledare

Övriga krav

Offert för detta uppdrag måste skickas in via KeySourcingTool. Svar via mail kommer att få begränsad feedback
Bifoga CV i Wordformat under fliken Dokument
Beskriv gärna i ”Kommentar” vid de olika kraven hur konsulten uppfyller de olika kraven

Personliga egenskaper

Tycker om att jobba med och i team och är en sann teamplayer och van ledare
Strukturerad, har en god logisk och analytisk förmåga samt har ett stort intresse för krav
Resultatinriktad med leveransfokus
Van att prioritera och fatta beslut
Starkt eget driv och engagemang
Bra på att kommunicera i tal och skrift

Övrig information

Start så snart som möjligt enligt överenskommelse.
Option på förlängning längst t.o.m. 31 januari 2022

Uppdragsavtalet ska utan undantag, och oavsett bolagsstruktur, tecknas mellan KeyMan AB och det bolag där konsulten som utför/offereras/levereras till uppdraget har sin anställning. Detta är ett krav från Pensionsmyndigheten p.g.a. registerkontrollen (SUA).

För information om kapitel 13 och 14 LOU se bifogat dokument.

I bilaga “Allmänna villkor konsultavtal KeyMan AB Rev. C” utgår punkten “Kundbearbetning”. Den punkten gäller inte för detta uppdrag.

För eventuella frågor kontakta Ellinor Jakobsson, mobilnummer 072-529 43 56.

 


 

Att offerera på detta uppdrag

OFFERERA PÅ DETTA UPPDRAG VIA KEYSOURCINGTOOL (Prioriterad)

Mailofferter ska innehålla följande information

  1. Konsultens CV bifogat (helst i Wordformat)
  2. En kortfattad summering (ska beskriva konsultens kompetens jämfört med uppdragets krav och behov)
  3. Konsultens timarvode (SEK exkl moms)
  4. Konsultens tillgänglighet (Startdatum och omfattning)
  5. Bekräftelse på att ni accepterar, GDPR och “KeyMans allmänna villkor”

OFFERERA PÅ DETTA UPPDRAG VIA E-POST
OBS! Begränsad återkoppling erhålls för offerter som kommer via e-post.


 

Tillbaka till aktuella uppdrag