Duktig Teams/Zoom, event-konsult – Offert skickad till kund

By 2 oktober, 2020 oktober 23rd, 2020 Data/IT
Roll Övrig
 Kompetensområde Data/IT
 Startdatum 2020-10-19
 Slutdatum 2021-03-31
 Omfattning 20%
 Ort Stockholm
Land Sweden
 Sista svarsdatum 2020-10-06 (Offerter kommer att behandlas löpande)
 Kontaktperson Ellinor Jakobsson (cv@keyman.se)
 Referens nr 2116055
Övergripande uppdragsbeskrivning

Vi söker nu en duktig Teams/Zoom, event-konsult till vår kund.

Uppdraget omfattar:
Vår kund har fått mer och mer riktiga event med Zoom och Teams. De behöver nu någon som kan komma in och stötta dem med att tex:

– Sätta ihop stora evenemang, planera flera presentatörer och köra mot Teams Live Event.
– Stötta organisationen med att köra stora E-möten.
– Stötta kunden på IT-sidan med bra kunskap om Microsoft Teams och Zoom.
– Skapa manualer för ovanstående.
– Hänga med i utveckling i ovanstående e-mötesövningar, med programvaror och teknisk utrustning.
– Skapa enkla checklistor hur man ska hantera ovanstående.

Med stora evenemang menar vi ca 200-1000 deltagare.

Skallkrav

Beskriv kort hur konsulten har arbetat med eller har kompetens för ovan punkter i uppdragsbeskrivningen

Börkrav

Övriga krav

Bifoga CV i Wordformat under fliken Dokument.
Offert för detta uppdrag måste skickas in via KeySourcingTool. Svar via mail kommer att få begränsad feedback.
Beskriv gärna kort (max 255 tecken) i ”Kommentar” vid de olika kraven hur konsulten uppfyller dessa.

Personliga egenskaper

Självgående
Kommunikativ
Flexibel
God social förmåga
Serviceminded

Övrig information

Omfattning: ca 20% med eventuellt extra tillägg för att hantera stora evenemang.

Bifoga CV i Wordformat under fliken Dokument.

För eventuella frågor kontakta Ellinor Jakobsson, mobilnummer 072-529 43 56.

 


 

Att offerera på detta uppdrag

OFFERERA PÅ DETTA UPPDRAG VIA KEYSOURCINGTOOL (Prioriterad)

Mailofferter ska innehålla följande information

  1. Konsultens CV bifogat (helst i Wordformat)
  2. En kortfattad summering (ska beskriva konsultens kompetens jämfört med uppdragets krav och behov)
  3. Konsultens timarvode (SEK exkl moms)
  4. Konsultens tillgänglighet (Startdatum och omfattning)
  5. Bekräftelse på att ni accepterar, GDPR och “KeyMans allmänna villkor”

OFFERERA PÅ DETTA UPPDRAG VIA E-POST
OBS! Begränsad återkoppling erhålls för offerter som kommer via e-post.


 

Tillbaka till aktuella uppdrag