Konsult IDAC till Karolinska Institutet

By 4 december, 2019 april 2nd, 2020 Data/IT
Roll Övrig
 Kompetensområde Data/IT
 Startdatum 2020-01-13
 Slutdatum 2020-07-12
 Omfattning 100%
 Ort Solna
Land Sweden
 Sista svarsdatum 2019-12-11 (Offerter kommer att behandlas löpande)
 Kontaktperson Edwin Landgraff (cv@keyman.se)
 Referens nr 1688164
Övergripande uppdragsbeskrivning

Vi söker nu en Konsult IDAC till Karolinska Institutet (KI).

IT-avdelningen vid Karolinska institutet söker en konsult för arbete kring vår lösning för identitets- och behörighetskontroll. KI har för detta en plattform baserad på MIM och Omada. För integrationer mellan källdatasystem och konsumerande system arbetar KI med en integrationsplattform med processer och regler för hur integrationer får ske.
Konsultens uppgift är att delta dels kring ärendehantering, dels vid införande av utökad funktionalitet.

Skallkrav

Konsulten skall behärska svenska och engelska i tal och skrift
Systemutveckling .Net och C#
MS SQL Server
Integrationsområdet för MS Azure
Komponenterna: API services (REST), Web Service (SOAP), Azure API Management, Azure Service Bus, Azure Service Relay

Börkrav

Övriga krav

Beskriv kort i kommentarsfälten vid skall- och börkraven hur konsulten uppfyller dessa.
Bifoga CV i Wordformat under fliken Dokument (bredvid offertfliken).
Offert för detta uppdrag måste skickas in via KeySourcingTool. Svar via mail kommer att få begränsad feedback.

Personliga egenskaper

Noggrann
Självgående
Kommunikativ
Affärsmässig

Övrig information

Bifoga CV i Wordformat under fliken Dokument.

Resetraktamente ersätts inte.
Option på förlängning 6 + 6 månader (längst till 2021-07-12).

För eventuella frågor kontakta Edwin Landgraff, mobilnummer 076-765 40 46.

 


 

Att offerera på detta uppdrag

OFFERERA PÅ DETTA UPPDRAG VIA KEYSOURCINGTOOL (Prioriterad)

Mailofferter ska innehålla följande information

  1. Konsultens CV bifogat (helst i Wordformat)
  2. En kortfattad summering (ska beskriva konsultens kompetens jämfört med uppdragets krav och behov)
  3. Konsultens timarvode (SEK exkl moms)
  4. Konsultens tillgänglighet (Startdatum och omfattning)
  5. Bekräftelse på att ni accepterar, GDPR och “KeyMans allmänna villkor”

OFFERERA PÅ DETTA UPPDRAG VIA E-POST
OBS! Begränsad återkoppling erhålls för offerter som kommer via e-post.


 

Tillbaka till aktuella uppdrag