Supporttekniker try&hire

By 12 december, 2018 maj 19th, 2019 Data/IT
Roll Supporttekniker
 Kompetensområde Data/IT
 Startdatum 2019-01-07
 Slutdatum 2019-06-30
 Omfattning 100%
 Ort Stockholm
Land Sweden
 Sista svarsdatum 2018-12-14 (Offerter kommer att behandlas löpande)
 Kontaktperson Jonas Pettersson (cv@keyman.se)
 Referens nr 1226281
Övergripande uppdragsbeskrivning

Vi söker nu en supporttekniker för try&hire (man börjar som konsult de 6 första månaderna och går det bra för båda parter övergår det till en anställning hos kunden efter det) till vår kund. Uppdraget innebär att bistå i det dagliga arbetet med felsökning och hantering av ärenden hos olika kunder. Arbetet sker både på plats hos användaren och via telefon. Konsulten kommer hjälpa användarna med tekniska problem inom applikationer, Office365, Win10, PC, telefoner, uppkopplingar m.m.

Skallkrav

Minst 1 års sammanhängande erfarenhet av arbete med andra linjens support till användare
Minst 2 års sammanhängande erfarenhet av felsökning i Windows 7/Windows 10
Minst 2 års sammanhängande erfarenhet av felsökning i Microsoft Office
Erfarenhet av felsökning gällande nätverk, fjärrstyrning, mailhantering och applikationer för PC

Börkrav

Gärna erfarenhet av AD
Gärna erfarenhet av ett ärendehanteringssystem (t.ex. Remedy, ServiceNow)
Utbildning/certifiering inom IT är meriterande

Övriga krav

Bifoga CV i Wordformat under fliken Dokument.
Offert för detta uppdrag måste skickas in via KeySourcingTool. Svar via mail kommer att få begränsad feedback.
Beskriv gärna kort (max 255 tecken) i ”Kommentar” vid de olika kraven hur konsulten uppfyller dessa.

Personliga egenskaper

Självgående
God social förmåga
Lösningsorienterad
Ansvarstagande
Serviceminded

Övrig information

Bifoga CV i Wordformat under fliken Dokument.

 


 

Att offerera på detta uppdrag

OFFERERA PÅ DETTA UPPDRAG VIA KEYSOURCINGTOOL (Prioriterad)

Mailofferter ska innehålla följande information

  1. Konsultens CV bifogat (helst i Wordformat)
  2. En kortfattad summering (ska beskriva konsultens kompetens jämfört med uppdragets krav och behov)
  3. Konsultens timarvode (SEK exkl moms)
  4. Konsultens tillgänglighet (Startdatum och omfattning)
  5. Bekräftelse på att ni accepterar, GDPR och “KeyMans allmänna villkor”

OFFERERA PÅ DETTA UPPDRAG VIA E-POST
OBS! Begränsad återkoppling erhålls för offerter som kommer via e-post.


 

Tillbaka till aktuella uppdrag