Anpassa samtyckesinställningar

Vi använder cookies för att hjälpa dig att navigera effektivt och utföra vissa funktioner. Du hittar detaljerad information om alla cookies under respektive samtyckeskategori nedan.

De cookies som är kategoriserade som "Nödvändiga" lagras i din webbläsare eftersom de är nödvändiga för att möjliggöra de grundläggande funktionerna på webbplatsen.... 

Alltid aktiv

Nödvändiga cookies krävs för att aktivera de grundläggande funktionerna på denna webbplats, som att tillhandahålla säker inloggning eller att justera dina samtyckesinställningar. Dessa cookies lagrar ingen personligt identifierbar data.

Funktionella cookies hjälper till att utföra vissa funktioner som att dela innehållet på webbplatsen på sociala medieplattformar, samla in feedback och andra tredjepartsfunktioner.

Analytiska cookies används för att förstå hur besökare interagerar med webbplatsen. Dessa cookies hjälper till att ge information om mätvärden som antalet besökare, avvisningsfrekvens, trafikkälla, etc.

Prestandacookies används för att förstå och analysera webbplatsens nyckelprestandaindex, vilket hjälper till att leverera en bättre användarupplevelse för besökarna.

Inga cookies att visa.

Annonscookies används för att ge besökarna skräddarsydda annonser baserat på de sidor du besökt tidigare och för att analysera annonskampanjernas effektivitet.

Inga cookies att visa.

Anmäl dig kostnadsfritt

Webbinarium: Att sälja in sig som konsult

Att sälja in sig som konsult 

Varmt välkommen till ett webbinarium där vi kommer att dela med oss av värdefulla tips kring hur man kan sälja in sig själv eller marknadsföra sina kollegor  till ett konsultuppdrag.

Till det här webbinariet har vi med oss Paula Söderström från Meant to Mind som kommer att guida oss igenom både tips och fallgropar kring ämnet.

Det här webbinariet är riktat till sig som känner igen dig i dessa påståenden:
– Jag är INTE säljare, men jag behöver göra min kompetens synlig.
– Jag vet att jag borde fånga upp möjligheter när jag är ute på uppdrag och skicka vidare i nätverket, men är dålig på det.
– Jag upplever inte att det är mitt ansvar att ta kundkontakter och sälja in våra tjänster. Jag står för själva leveransen.

Under 45 minuter kommer Paula Söderström att tala om:
– Hur man marknadsför sig, nätverkar och tar kontakter baserat på 50 års forskning.
– Du kommer att bli uppmärksammad på väldigt vanliga tidstjuvar och beteenden som kan hindra dig ifrån att göra dig själv synlig – helt i onödan.
– Du får veta hur det kan bli lättare att marknadsföra dig själv och ta kontakt med kunder och samarbetspartners oavsett om det handlar om webmöten, mejl, eller ringa etc
– Få veta hur du i fyra konkreta steg gör så att du blir mer aktiv med att marknadsföra dig själv och kollegorna och vara aktiv i kundkontakterna.

Ta del av eventet i efterhand här

Andra event

Prisbarometern Live 2023
Webbinarium: Framgångsrik onboarding
Webbinarium: Att tänka på när man anlitar en interimschef
Prisbarometern Live 2022
Webbinarium: Öka prestandan i ledningsgruppen med dessa fyra nycklar
Webbinarium: Välj rätt konsultinköpsstrategi – Konkreta case