Upphandlare/upphandlingssamordnare till Sigtuna kommun – VI SÖKER FLER KANDIDATER

October 30, 2024
Rolle Upphandlare
Kompetanseområde Försäljning, inköp, marknadsföring
Startdato 2024-11-15
Sluttdato 2025-02-28
Omfang 80%
Sted Märsta
Land Sweden
Siste svarsdato 2024-11-06 (Tilbud vil bli behandlet fortløpende)
Kontaktperson Elin Engman (elin.engman@keyman.se | 0730799755)
Referansenummer #12241
Overordnet oppdragsbeskrivelse

Vi söker nu en konsult i rollen som Upphandlare/upphandlingssamordnare till Sigtuna kommun

Uppdragsbeskrivning:
Rollen omfattar en Upphandlare/upphandlingssamordnare som kan vara på plats i kommunhuset i Märsta ett antal dagar i veckan, främst de dagar då vi har gemensamma möten. Omfattning 80% (minimum) – 100 % (önskvärt) av en heltid, för att bevaka verksamheten gemensamma inkorgen (supportbrevlåda) och klara av att svara på inkommande supportfrågor, hantera utlämnade av handlingar (viktigt), genomföra direktupphandlingar samt eventuellt i förekommande fall även genomföra mindre komplexa upphandlingar i enlighet med kommunens behov, fram till 2025-02-28 med option på förlängning med en månad i taget t.o.m. 2025-08-15.

Organisation:
Kommer tillhöra den ordinarie inköps-och upphandlingsenheten. Rapport till inköps- och upphandlingschef.

Skallkrav

utbildad inom området, viss svårighetsgrad
minst 1-3 år som konsult inom aktuellt område, har deltagit i eller utfört ett flertal liknande uppdrag
kan självständigt utföra avgränsade arbetsuppgifter
Erfarenheten styrks genom 2 referensuppdrag med exempelvis följande innehåll: o Uppdragets namn och typ av uppdrag, omfattning samt värdet på uppdraget. o Namn på organisation där uppdraget genomfördes. o Beskrivning av uppdragets planering, genomförande, resultat och uppföljning. Ange även tidpunkten för uppdraget. Start- och slutdatum.

Börkrav

Övriga krav


Bifoga CV i Wordformat under fliken Dokument. CV:t är en viktig del i utvärderingen av konsulten. Det ska tydligt visa att konsulten har den kompetens och erfarenhet som efterfrågas för det aktuella uppdraget.
Offert för detta uppdrag måste skickas in via KeySourcingTool. Svar via mail kommer att få begränsad feedback.
Beskriv gärna kort i ”Kommentar” vid de olika kraven hur konsulten uppfyller dessa.

Personliga egenskaper

strukturerad
prestigelös
konstruktiv i att hitta lösningar.

Annen informasjon

Option på förlängning t.o.m. 2025-08-15 med förlängning en månad i taget.

 


(Hvis du er en helt ny bruker og ønsker å registrere deg og din bedrift i KeySourcingTool – Klikk her) (Hvis din bedrift allerede er registrert i KeySourcingTool, men trenger å bli forretningspartner med KeyMan – Klikk her)