Support och förvaltningsavtal för Dynamics 365 för ITA till Karolinska Institutet

January 30, 2025
Rolle Support- och förvaltningsåtagande
Kompetanseområde Data/IT
Startdato 2025-01-31
Sluttdato 2026-01-31
Omfang %
Sted Stockholm
Land Sweden
Siste svarsdato 2025-01-31 (Tilbud vil bli behandlet fortløpende)
Kontaktperson Maja Denham-Smith (maja.denham-smith@keyman.se | 070-555 72 21)
Referansenummer #12758
Overordnet oppdragsbeskrivelse

Vi söker nu en konsult för Support och förvaltningsavtal för Dynamics 365 för ITA till Karolinska Institutet.

Fast Support och Förvaltningspott per år Dynamics 365 CRM – 5 timmars pott per månad.
Avser support av en Dynamics 365 lösning innehållande en modul – Customer Service till en fast avgift per år.

Skallkrav

Fast Support och Förvaltningspott per år Dynamics 365 CRM – 5 timmars pott per månad.
Ej nyttjade timmar i Förvaltningspotten kan av Kunden nyttjas som utvecklingstimmar. Överskjutande timmar får inte sparas längre än 3 månader.
Offerten skall innehålla Supportklassificeringar och SLA samt Servicenivå för inställelsetid
Om ett såndat behov finnes att anlita utomstående konsulter ska detta göras i samförstånd med KI.
Eventuellt avtal förlängs automatiskt med 3 månader i taget om det inte skriftligen sägs upp. Uppsägningstiden är 3 månader under vilken eventuella vid avtalets upphörande kvarstående skyldigheter skall dock fullgöras i enlighet med avtalets bestämmelser.

Börkrav

Övriga krav

Beskriv kort i kommentarsfälten vid skall- och börkraven hur konsulten uppfyller dessa.
Bifoga CV i Wordformat under fliken Dokument. CV:t är en viktig del i utvärderingen av konsulten. Det ska tydligt visa att konsulten har den kompetens och erfarenhet som efterfrågas för det aktuella uppdraget.
Offert för detta uppdrag måste skickas in via KeySourcingTool. Svar via mail kommer att få begränsad feedback.

Personliga egenskaper

Självgående
Teamplayer
Kommunikativ

Annen informasjon

Resor/resetraktamente ersätts inte. Övertid ersätts endast efter överenskommelse mellan beställare och leverantör.

Option på förlängning längst t.o.m. 2028-01-31.

Vid en eventuell förlängning och vid eventuell prisförändring inleds en dialog om detta mellan parterna.
Kunden önskar en komplett prislista för överskjutande timmar och eventuellt tillkommet arbete, utöver fasta överenskomna avgifter.
Omfattning och antal konsulter kan variera under projektets gång och/eller efter överenskommelse mellan beställare och leverantör. Timmar ska faktureras på löpande räkning månadsvis. Leverantören ansvarar för att skicka månadsavstämning till Karolinska Institutet. Tillägg av funktionalitet, integrationer och nya processer hanteras med Ändringsorder som måste beslutas av styrgruppen.
Överskjutande timmar kan fördelas fritt inom 3 månader från första överskjutande timme.

 


(Hvis du er en helt ny bruker og ønsker å registrere deg og din bedrift i KeySourcingTool – Klikk her) (Hvis din bedrift allerede er registrert i KeySourcingTool, men trenger å bli forretningspartner med KeyMan – Klikk her)