Rolle | Supporttekniker |
Kompetanseområde | Data/IT |
Startdato | 2025-01-07 |
Sluttdato | 2025-07-07 |
Omfang | 100% |
Sted | Stockholm |
Land | Sweden |
Siste svarsdato | 2024-11-22 (Tilbud vil bli behandlet fortløpende) |
Kontaktperson | Jonas Pettersson (michelle.norlin@keyman.se | 0762312669) |
Referansenummer | #12359 |
Overordnet oppdragsbeskrivelse
Som IT-supporttekniker arbetar du med support av kundens IT-miljö. I arbetsuppgifterna ingår både administrativa arbetsuppgifter, uppläggning/förändring/borttag utav användarkonton och behörigheter, skriva manualer m.m.
Arbetstiderna är: kl. 07.30-.16.00 mån-fre, med 30 min lunch.
Skallkrav
Minst 3 års erfarenhet av IT-Support
Windows operativsystem
Office 365
Active Directory
Installation och felsökning av hårdvara och mjukvara
Erfarenhet av PC och kringutrustning, så som skrivare
Incidenthantering, ärendehantering
Ärendehanteringssystem
Användaradministration och behörighetstilldelning
Börkrav
ITIL
Applikationspaketering
Licenshantering
Intunes
Erfarenhet av att supportera konferensutrustning och videokonferens
Erfarenhet av att supportera telefoni
Körkort
Övriga krav
Bifoga CV på svenska i Wordformat under fliken Dokument. CV:t är en viktig del i utvärderingen av konsulten. Det ska tydligt visa att konsulten har den kompetens och erfarenhet som efterfrågas för det aktuella uppdraget.
Offert för detta uppdrag måste skickas in via KeySourcingTool. Svar via mail kommer att få begränsad feedback.
Beskriv gärna kort i ”Kommentar” vid de olika kraven hur konsulten uppfyller dessa.
Personliga egenskaper
Hög social kompetens
Teamplayer
Driven
Kommunikativ
Annen informasjon
- For å kunne gi tilbud på våre oppdrag må du være registrert bruker i KeySourcingTool og din bedrift må også være forretningspartner med KeyMan (kostnadsfritt).