Servicedeskagent till Region Sörmland

December 3, 2024
Rolle Servicedeskagent
Kompetanseområde Data/IT
Startdato 2024-12-18
Sluttdato 2025-06-30
Omfang 100%
Sted Eskilstuna
Land Sweden
Siste svarsdato 2024-12-06 (Tilbud vil bli behandlet fortløpende)
Kontaktperson Nilla Seger (nilla.seger@keyman.se | 070-960 66 30)
Referansenummer #12443
Overordnet oppdragsbeskrivelse

Vi söker nu en servicedeskagent till Region Sörmland. Konsulten ska uppnå kompetensnivå 2 i efterfrågad roll, se bilaga “Kompetensnivåer för konsultuppdrag”.

Som servicedeskagent arbetar du med:

Att hjälpa användare från hela Region Sörmland, från läkare till kulturarbetare. Vi hanterar alla typer av ärenden som har anknytning till vårdsystemen, IT eller telefoni, exempelvis felanmälningar, beställningar, användarstöd, förfrågningar och önskemål men även behörighetshantering.

I Servicedesk arbetar du som tycker om att ha kundkontakt och att hjälpa andra med deras bekymmer. Kundkontakten innebär till stor del telefonkontakt med kund där problemen kan variera. Du tycker därför om att lösa problem, leta information och framförallt kommunicera, både med kund och kollegor inom Region Sörmland. Ärendena dokumenteras i vårt ärendehanteringssystem.

Arbetstider är förnärvarande måndag till fredag uppdelat på två olika arbetspass (7-16 och 8-17) men kan komma att ändras efter verksamhetens behov. 

Samarbeta med övriga servicedeskagenter och supporttekniker i Region Sörmland IT.

Tjänstgöringsort Eskilstuna, resor kan förekomma i tjänsten.

Skallkrav

Active Directory
Microsoft Windows 10
Azure AD
Microsoft Office 365
Teams
Ärendehanteringssystem
Fjärrstyrning
Citrix
En vana att arbeta med telefon som kommunikationsmedel

Börkrav

B-körkort

Övriga krav

Bifoga CV på svenska i Wordformat under fliken Dokument. CV:t är en viktig del i utvärderingen av konsulten. Det ska tydligt visa att konsulten har den kompetens och erfarenhet som efterfrågas för det aktuella uppdraget.
Offert för detta uppdrag måste skickas in via KeySourcingTool. Svar via mail kommer att få begränsad feedback.
Beskriv gärna kort i ”Kommentar” vid de olika kraven hur konsulten uppfyller dessa.

Personliga egenskaper

Självgående
Kommunikativ
Analytisk
God social förmåga
Lösningsorienterad
Driven
Flexibel

Annen informasjon

Option på förlängning  längst t.o.m. 2025-12-31

Bifoga CV på svenska i Wordformat under fliken Dokument.

OBS! Utvärdering av de personliga egenskaperna kan komma att ske vid en eventuell intervju.
OBS! Konsulten ska ingå i ett team, och det innebär att stor vikt kommer att läggas på personliga egenskaper

För eventuella frågor kontakta Nilla Seger, mobilnummer 070-960 66 30.

 


(Hvis du er en helt ny bruker og ønsker å registrere deg og din bedrift i KeySourcingTool – Klikk her) (Hvis din bedrift allerede er registrert i KeySourcingTool, men trenger å bli forretningspartner med KeyMan – Klikk her)