Vi inleder hösten med värdefulla tips kring hur du som egenkonsult eller konsultbolag aktivt kan jobba med att sälja in och marknadsföra dina eller dina kollegors konsulttjänster till nästa uppdrag.
Till det här webbinariet har vi med oss Paula Söderström från Meant to Mind som var med oss tidigare i år i ett mycket uppskattat webbinarium. Hon kommer att guida oss genom både tips och fallgropar kring ämnet.
Webbinariet handlar om hur man marknadsför sig, nätverkar och tar kontakter baserat på 50 års forskning.
-Vanliga tidstjuvar och beteenden som kan hindra dig ifrån att göra dig själv synlig – helt i onödan.
-Tips kring hur det kan bli lättare att marknadsföra dig själv och kollegorna samt vara aktiv i kundkontakterna
-Fyra konkreta steg som gör dig mer aktiv med att marknadsföra dig själv och kollegorna och bli mer aktiv i kundkontakterna.
Det här webbinariet är riktat till dig som känner igen dig i något av dessa påståenden:
– Jag borde vara mer aktiv i mina kundkontakter
– Jag borde ha mer kundkontakt men saknar tiden
– Jag tycker att det är jobbigt att vara den som initierar kontakter.
– Jag känner mig tjatig när jag följer upp offerter
– Det är mitt uppdrag att få in uppdrag men det känns motigt
– Jag vill lättare kunna hantera kundkontakter, sälja in nya projekt och presentera kollegor.
Anmäl dig kostnadsfritt via formuläret.
Varmt välkommen!