Support och förvaltningsavtal för Dynamics 365 för ITA till Karolinska Institutet

januari 30, 2025
Roll Support- och förvaltningsåtagande
Kompetensområde Data/IT
Startdatum 2025-01-31
Slutdatum 2026-01-31
Omfattning %
Ort Stockholm
Land Sweden
Sista svarsdatum 2025-02-04 (Offerter kommer att behandlas löpande)
Kontaktperson Maja Denham-Smith (maja.denham-smith@keyman.se | 070-555 72 21)
Referensnummer #12758
Övergripande uppdragsbeskrivning

Vi söker nu en konsult för Support och förvaltningsavtal för Dynamics 365 för ITA till Karolinska Institutet.

Fast Support och Förvaltningspott per år Dynamics 365 CRM – 5 timmars pott per månad.
Avser support av en Dynamics 365 lösning innehållande en modul – Customer Service till en fast avgift per år.

Skallkrav

Fast Support och Förvaltningspott per år Dynamics 365 CRM – 5 timmars pott per månad.
Ej nyttjade timmar i Förvaltningspotten kan av Kunden nyttjas som utvecklingstimmar. Överskjutande timmar får inte sparas längre än 3 månader.
Offerten skall innehålla Supportklassificeringar och SLA samt Servicenivå för inställelsetid
Om ett såndat behov finnes att anlita utomstående konsulter ska detta göras i samförstånd med KI.
Eventuellt avtal förlängs automatiskt med 3 månader i taget om det inte skriftligen sägs upp. Uppsägningstiden är 3 månader under vilken eventuella vid avtalets upphörande kvarstående skyldigheter skall dock fullgöras i enlighet med avtalets bestämmelser.

Börkrav

Övriga krav

Beskriv kort i kommentarsfälten vid skall- och börkraven hur konsulten uppfyller dessa.
Bifoga CV i Wordformat under fliken Dokument. CV:t är en viktig del i utvärderingen av konsulten. Det ska tydligt visa att konsulten har den kompetens och erfarenhet som efterfrågas för det aktuella uppdraget.
Offert för detta uppdrag måste skickas in via KeySourcingTool. Svar via mail kommer att få begränsad feedback.
Leverantören intygar att konsult- och ansvarsförsäkring finns som täcker denna typ av uppdrag enligt branschstandard.

Personliga egenskaper

Självgående
Teamplayer
Kommunikativ

Övrig information

Resor/resetraktamente ersätts inte. Övertid ersätts endast efter överenskommelse mellan beställare och leverantör.

Option på förlängning längst t.o.m. 2028-01-31.

Vid en eventuell förlängning och vid eventuell prisförändring inleds en dialog om detta mellan parterna.
Kunden önskar en komplett prislista för överskjutande timmar och eventuellt tillkommet arbete, utöver fasta överenskomna avgifter.
Omfattning och antal konsulter kan variera under projektets gång och/eller efter överenskommelse mellan beställare och leverantör. Timmar ska faktureras på löpande räkning månadsvis. Leverantören ansvarar för att skicka månadsavstämning till Karolinska Institutet. Tillägg av funktionalitet, integrationer och nya processer hanteras med Ändringsorder som måste beslutas av styrgruppen.
Överskjutande timmar kan fördelas fritt inom 3 månader från första överskjutande timme.

 


(Om du är helt ny användare och vill registrera dig och ditt bolag i KeySourcingTool – Klicka här)

(Om ditt bolag redan är registrerat i KeySourcingTool men behöver bli affärspartner med KeyMan – Klicka här)

 

Logga in